BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 26, 2010

BEST JUGAK

Hari ni first time aku join perarakan maulidur rasul selama aku belajar kat UPM ni. Best jugak ye... bukan setakat best, insyaAllah pahala pun dapat sebab turut menyambut majlis ulang tahun kelahiran junjungan mulia Nabi Muhammad s.a.w. Rugi betul sebab tak join dari dulu. hehe...tapi dulu tu bukan taknak join tapi aku balik sebab sambut kat kampung.

Fuhhh... boleh tahan meriah..ramai gak budak-budak kolej lain join. Kolej aku ada la dalam 30 lebih orang yang join. Majlis bermula kat dewan besar. Ada ceramah maulud nabi. tajuk "Nabi Muhammad sebagai Qudwah Hasanah". Rasa tak puas dengar. memang berbaloi la g tadi. banyak pengisian yang bermanfaat. Dalam pukul 7 baru berarak ramai-ramai ke masjid UPM. solat berjemaah, ceramah lagi sekali. Pastu selesai...Perarakan tu dimenangi kolej 13. haha dah tau dah kolej aku kompem tak menang.. =)

0 comments: