BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 13, 2009

Dah abis sem 5

Alhamdulillah...tiada ucapan yg mampu aku luahkan selain alhamdulillah kerana berjaya menghabiskan sem 5. walaupun banyak ujian yang terpaksa ditempuh namun Allah masih memberi aku kekuatan dan kesempatan untuk menyelesaikan segala tugasan yang diberi. petang tadi paper aku yang terakhir. fuhhh...agak mencabar gak. tapi dapat jawab semua walaupun ada soalan yang aku tibai je.yang penting jawab semua....kepada kawan-kawanku, selamat bercuti. jaga diri korang semua baik2 dan semoga bertemu semula sem depan (sem akhir kita).

Wassalam...

p/s: ne entry aku yang terakhir untuk sem ni. sb kat kg takda wireless so tak dapat nak online...gpun laptop ni aku akan bg si montel pinjam selama aku berada kat kg nt...

0 comments: