BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 4, 2009

Jadilah rajin...

sejak akhir-akhir ni aku asyik malas je...satu benda je yang aku rajin buat iaitu studo...hmmm...apa nak jadi la ngan aku.ofis pun dah lama tak pergi sejak minggu exam ni. rindu plak aku rasa pada ofis. tapi banyak benda yang dah berubah la...susah aku nak gambarkan perasaan aku sekarang ni. aku rasa diri aku ni sedikit bengong...

Tak macam sem-sem sebelum ni. kalau time exam aku mentelaah macam tak ingat dunia. tapi sekarang slumber je aku rasa walaupun exam 2 hari je lagi. aku sebenarnya dah tak fikirkan benda lain. apa yang ada dalam fikiran anak Pak Akhyar sekarang ni ialah nak balik kampung.. huhu...rindu sangat family. especially mak dan 2 orang adik aku yang paling nakal, kak yun dan danial..

2 comments:

mummy dhia amani said...

sabaq maz..sabaq..lps abis final hang balik la kg terus..hehehe... aku siap je assigment aku ni nak blik kg lagi..huhuhu...tu pon kalau jadi la..xsure..kalau tak balik kg pon aku balik gombak ke banting ke..hehehe..rajin2kan dirimu maz. tapi maz malas sebab otak da tepu kot..ahaks...

wardatul iman said...

haha...agaknya kot. tp tepu bukan sebab study tp sebab banyak sangat tengok cerita korea.huahuahua...kampungku...tunggu kepulanganku.huhu