BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 5, 2009

Pagi-pagi jual alat make-up

Pada pagi khamis yang berbahagia ini bersamaan 17 Zulkaedah, ada seorang insan iaitu warga blok aku (arif) datang ke bilik aku untuk menjual alat make-up...haha...sungguh ku tak sangka cempedak menjadi nangka. eh apehal aku merepek ckp pasal cempedak ngan nangka pulak ni. sebenarnya aku tak sangka yang insan tu jual alat make up. insan yang aku maksudkan ni sangat periang dan kecoh. sunyi blok aku kalau takda dia. heheh yang paling tak tahan tu dia sendiri pun tak pandai make-up. dah tumpang dia datang bilik, aku dan rumet aku pun membelek semua alat make-up yang dia bawa. siap cuba-cuba lagi. Ish....ish...akhirnya aku dan rumet aku bukan beli pun. bukan apa aku pun bukan pandai make-up sangat..jadi rasa membazir kalau beli tapi tak guna
(haha, alasan tak boleh blah)..Ha...itulah alkisahnya di pagi hari khamis yang berbahagia ini.. ;-p

2 comments:

mummy dhia amani said...

bukan maz slalu mekap ke time nak g class, g date, g opis, hahahaha..konon....g fc pon mekap kan?huhuhu

Aizat Aziz said...

sapekah insan yang menjual makeup tersebut??misteri..