BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 13, 2009

Betul la kata orang, hidup ini bagai roda. kadangkala kita di atas dan kadangkala kita di bawah..tidak selamanya hidup kita akan selalu senang. namun setiap ujian yang mendatang benar-benar mematangkan diri. Pada usia yang akan menjangkau 22 tahun tidak lama lagi, aku merasakan bahawa banyak perkara lagi yang belum aku tunaikan. merasakan bahawa pada tahap umur sekarang ini aku belum dapat menyumbangkan apa-apa pada orang-orang yang dicintai. setiap manusia itu pasti ada jalan hidupnya tersendiri. pasti ada sejarahnya tersendiri. begitu juga dengan aku.. banyak perkara yang telah aku lalui. ada yang pahit dan ada yang manis. ada juga perkara yang tak pernah aku duga. aku ingin sekali menjadi seperti burung yang dapat terbang bebas untuk pergi ke mana sahaja yang dia mahu. Tapi setiap kejadian itu pasti ada hikmah yang tersirat dan hanya yang Maha Agong sahaja yang mengetahui

0 comments: