BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 4, 2009

Luahan rasa

Hari ini hari ahad, bersamaan 15 syawal. hemmm...banyak betul assignment yang belum siap. jumaat tadi baru dapat 2 lagi assignment baru. kadang-kadang tu rasa tak puas hati jugak ngan pensyarah yang bagi assigment last2 minit camni. dah la final exam dah dekat. tension betul la. serabut kepala otak aku ni fikir banyak benda. bisnes aku plak semakin slow sebab aku bz ngan assingment. yang paling tak best sem ni la yang paling banyak aku usung laptop ke hulu ke hilir. sampai nak patah rasanya bahu aku ni.. So, sedikit pengajaran untuk aku. jangan wat keje last minit dan pensyarah pun jangan bagi aku assignment last minit. hehe...
sibuk-sibuk pun jap lagi aku nak luang sikit masa untuk pergi makan kenduri kawan aku kahwin...
Tahniah dan SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA ABDUL GHANI ABD RAHMAN.

1 comments:

cermin diri said...

ALAM pembelajaran memang begitu, menguji kita untuk berdikari dalam masa yang sama mendewasakan diri.... yang penting pengalaman kepayahan dan keperitan itu akan menjadi penawar kepada kita suatu hari nanti... kawan dah kahwin....maz bila lagi....