BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 29, 2009

Jumpa Kawan lama

Petang tadi dalam pukul 2 aku keluar jumpa kawan lama aku masa form 6 dulu. Tapi yang tak boleh blah tu dia tak tau camna naik LRT. Ish...terpaksa la aku yang pergi ke sana. tapi aku suruh gak dia belajar naik komuter.So dia pun naik KMT sampai stesen Kuala Lumpur dan kami berjumpa kat sana.

Dah 3 tahun lebih tak jumpa dia. Ermm...tak banyak berubah, still macam dulu. masa form 6 dulu pun aku bukannya rapat sangat ngan dia. lagipun kami bukan satu kelas. Tapi entah macam mana, lepas abis form 6 kami contack balik dan jadi agak rapat la...

Tetiba je malam tadi call aku kata nak jumpa, so aku pun setuju la sebab petang tadi kan dah takde exam...6hb  nanti pulak paper yang seterusnya. So aku fikir elok jugak keluar jalan-jalan nak lepas tension. Sebelum pergi jumpa kawan aku tu, aku mintak izin si montel dulu. Mulanya dia macam berat nak bagi. Hehehe...tapi mujur dia bagi jugak. Aku tau dia percaya kat aku dan aku pun takkan ambil kesempatan atas kepercayaan yang dia bagi. Saling memahami dan saling percaya antara satu sama lain tu penting dalam sesebuah perhubungan...Walau apa pun terjadi, memang si montel sorang tu je la yang bertakhta kat hati nurani aku ni.. heheh..jiwang la pulak.


Masa jumpa tadi macam-macam yang kami bualkan. almaklumlah...dah lama tak jumpa la katakan. So banyak la benda yang nak dikongsi dan dicerita...Perkara yang kami bincangkan ialah tentang kawan-kawan satu sekolah dulu, perkembangan diri masing-masing, kisah percintaan dan macam-macam lagi..Tak lama sangat pun kami jumpa. aku sampai sana dalam pukul 4 dan dalam pukul 6 suku aku dah balik. Si montel pesan jangan balik lambat sangat..

InsyaAllah, panjang umur jumpa la lagi. sebab tak puas borak lagi tadi. banyak lagi perkara yang kami tak sempak nak borak. huhu...

2 comments:

irmanazar said...

oo..mas jmpe mmbr upenye..poyos je kte skandal..hahaha..bgusnye amin 2kan? klu aku la pakwe aku kasi lampu hijau perh memg aku cyg gler r kat die.hahaha...

wardatul iman said...

hehe...mana boleh amek kesempatan ima. dia dah izinkan tu kira bagus la. hehe...montel aku sporting