BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 26, 2009

Letihnya.....

Hari ni aku rasa letih semacam je..kenapa la agaknya ye? agaknya sebab aku tdo banyak kot. tapi aku tdo banyak sebab aku letih.
adushh...aku pun dah pening apa yang melanda diri aku ni yang sebenarnya.
sebenarnya aku tau apa yang melanda diriku ini. sejak kebelakangan ni aku selalu berselisih faham dengan si montel. dah la aku dah nak final exam. boleh lak kejadian yang tak diingini ni berlaku.
huhuhu...sedih sangat aku rasa. sepatutnya time2 camni la aku nak si montel selalu ada untuk bagi aku semangat.ni tak. sibuk je memanjang..

Ahh...malas la nak fikir. buat sakit hati je. lebih aku aku study banyak...skor A untuk semua subjek dan dapatkan 3.75 sem ni. Insya Allah, aku mesti boleh. yang penting usaha, doa dan tawakal pada Allah...

Tapi letih aku masih bersisa lagi ni. badan rasa lemah2..esok nak kena gi jogging la kalau camni.
dah lama sangat tak exercise. bukit ekspo pun dah lama tak pergi. hari tu pergi pun semata-mata sebab shooting video klip. kalau tak mesti kaki aku ni tak jejak kat bukit ekspo tu. nak kata sibuk tak la sangat. tapi saje buat-buat sibuk kot...haha..

Tapi apa-apa pun, aku bersyukur sebab masih diberi kesempatan untuk merasai apa itu keletihan.. letih tu kan tandanya kita keje kuat. jadi bila keje kuat, tandanya kita ni rajin. (rajin ke aku?)

0 comments: